en tjockis blir smal

Resan från 117kg till dagens 77kg efter en gastric bypass, hundar, och allt runtomkring.

Jobb. Igen.

Publicerad 2017-02-23 04:46:22 i Bilder, Fjärde månaden,

Två nätters ledighet försvinner så fort att man knappt hinner fatta att man är ledig. Men haft väldigt mysigt den korta tid det varade. Känner att jag mår bättre och bättre, vilket såklart underlättar i livet. 
 
Fortsätter äta, äta och så äter jag lite till. Äter fortfarande vettigt, men går likt förbannat inte ner i vikt. Så frustrerande! 
 
Något mer som är frustrerande, om än väntat, är att jag håller på att bli skallig. Blir gråtfärdig varje gång jag borstar och tvättar håret. 
 
Som ni kanske förstår? Att jag blir gråtfärdig alltså. I den bästa av världar hade allt hår lossnat lite spritt över huvudet. Men icke. Mestadels av håret lossnar framtill. Tänkte först att det skulle hjälpa att färga håret, att det var på grund av utväxten som jag ser en smula tunnhårig ut. Men nej, upptäckte att det är svårt att färga hår som inte finns. Kommer bli kal. 😂 
 
Så för att sammanfatta, jag går inte ner i vikt och jag håller på att bli skallig. Livet levererar. 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gjorde en gastric bypass 2 november 2016 och har gått från en vikt på 117kg till dagens 77kg. Har varit viktstabil sedan maj 2017, men ligger på BMI 27, så går man blint på BMI har jag en liten bit kvar till mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela