en tjockis blir smal

Resan från 117kg till dagens 77kg efter en gastric bypass, hundar, och allt runtomkring.

Helvetesmåndag.

Publicerad 2017-11-13 13:19:43 i 1 år ,

Tog mig igenom jobbhelgen med livet i behåll, tyvärr. Om 1,5h ska jag vara hos tandhygienisten, och det är bland det värsta jag vet. Ångesten är total. 

Passade på att äta en halv påse popcorn igår, perfekt timing. Så fick gå bärsärk med plackers, mellanrumsborstar och eltandborste igårkväll innan jag somnade för att bli av med alla skal. 
 
Ska strax ta tag i storrengöring nummer 2 av käften, som vanligt precis innan besök hos folktandvården. 😂
Tandsten kommer hon hitta, men föredrar om hon inte behöver hitta köttbullar efter dagens lunch också. 😅
 
Skulle lämnat prover imorse inför 1 års kontrollen på onsdag, men vaknade 2.30 i natt och kunde inte somna om. Hungrig och törstig, så tog beslutet att skjuta upp tiden. Så nu slipper jag smita från personalmötet på onsdag också, bättre att ta kontrollen någon dag när jag är ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gjorde en gastric bypass 2 november 2016 och har gått från en vikt på 117kg till dagens 77kg. Har varit viktstabil sedan maj 2017, men ligger på BMI 27, så går man blint på BMI har jag en liten bit kvar till mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela