en tjockis blir smal

Resan från 117kg till dagens 77kg efter en gastric bypass, hundar, och allt runtomkring.

Kvalitetstid.

Publicerad 2017-11-13 22:00:00 i 1 år ,

Efter tandhygienisten drog jag igång med bakning och matlagning. Saffranskladdkaka och Fajitasknyten stod på menyn. Vansinnigt gott! 
 
Haft ett par vänner över ikväll, har ätit gott och spelat kort. Skönt med sådana här kvällar, när man bara umgås med människor man tycker om och bara är. 
 
Killen sover sen några timmar, så nu ligger jag i soffan med en popcornskål på magen och Skäringer & Mannheimer i lurarna. Försöker skapa någon form av lugn i kropp och knopp inför jobb imorgon em. En ledig dag efter jobbhelg är lite väl snålt, behöver mer tid att återhämta mig när det varit intensivt på jobbet. Men har som tur är tagit semester torsdag och fredag, så får se fram emot det. 
 
 
 
Tänkte förresten köra en mätning och vägning nu i veckan, är ju några månader sen nu. 😅👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gjorde en gastric bypass 2 november 2016 och har gått från en vikt på 117kg till dagens 77kg. Har varit viktstabil sedan maj 2017, men ligger på BMI 27, så går man blint på BMI har jag en liten bit kvar till mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela